Non aurkitu gaitzakezu?

Abadiñon gaude, Durangaldean aurkitzen den herri dotorean, Anboto mendilerroaren magalean. Zelaietako herrigune historikoaren inguruan; udaletxea, San Trokaz parrokia eta frontoiaren alboan aurki ditzakezu gure ikastetxeko hiru  eraikinak.

Posta Helbidea:
ZELAIETAKO HERRI IKASTETXEA
SAN TROKAZ 7
Abadiño 48220
Telefonoa: 944 28 01 01

Faxa: 944 28 01 07

Helbide elektronikoa

Gure herriari buruz hitz egiten duten Interneteko helbide interesgarri batzuk: HEMEN GAUDE

Familientzako Orientabideak

Hemen dituzue Hezkuntza Sailak prestatutako COVID-19: familentzako orientabideak

Maiatzak 17

Hurrengo igandean,Maiatzak 17,LGTBI kolektiboarekiko fobiaren aurkako eguna dugu. Egun hauetan zuen etxeko lehio askotan ortzadar asko ikus daitezke, ezta? Ba gogoratu egun honen irudia ere ortzadarra dela!!

maiaztak-17

BAT Taldea

BAT!  ASTEA formazio egunak 2022
AZAROAREN 21etik 25era

E-mail:  bat@zelaieta.ikastetxea.net

Zer gertatzen da haurren garunean konfinamenduan?

Eta zer egin dezakegu horren inguruan? Haur-hezkuntzan aditua den psikologo baten eskutik, honako bideo honen bidez eskaintzen dizuegu gako batzuk.

Vicenç Arnaiz Sancho da, psikologoa eta Haur Hezkuntzan espezializatua.

Bere azalpenak bideo honetan ikusi ahal duzue

MARTXOAK 8 EMAKUMEEN NAZIOARTEKO EGUNA

Martxoaren 8an  Emakumearen Nazioarteko eguna ospatzen da.

HARRO!

Astean zehar 09:30etan jarriko diren kantak gaiarekin zer ikusi dutenak izango dira.

Geletan eguna heldu baino lehen  honen inguruan berba egitea gure abiapuntua zein den jakiteko eta hortik hasita…

Goizean zehar eta ziklo bakoitzak bere pankartan, lelo honen aurrean " Niretzat emakume erreferente bat da" bere argazki edo marrazkia itsatsiko du.

Haur Hezkuntza:  Mame Binta Badiane (kanta eta dantza bat aurkeztuz )

Goizez 10:00-11:00ra aterpean

Lehen zikloa:       Mame Binta Badiane (kanta eta dantza bat aurkeztuz )

Goizez, 11:30-12:15ra beiratean

Bigarren zikloa:   Ane Martinez Arrieta ( Bere bizipenak aurkeztuz)

Arratsaldez 15:00-15:45 beiratean

Hirugarren zikloa Ane Martinez Arrieta ( Bere bizipenak aurkeztuz)

Arratsaldez 15:45-16:30 beiratean

OTSAILAK 11, NESKA ETA EMAKUME ZIENTZIALARIEN NAZIOARTEKO EGUNA 2024

Jolastokiaren eraldaketa

Jolastokia da ume askok bizi eta esperimentatzen duten lehendabiziko espazio publikoa. Garrantzia handiko espazioak izan arren, orokorrean eskolako jolastokiak eta espazio komunak, ez dira modu egokian diseinatu eta pentsatu.
Ikasleak erdigunean jarriko dituen prozesu baten bitartez genero berdintasuna eta balio barneratzaileak lantzea izan da helburua.
Iaz hasitako proiektuari, pandemiak eragindako geldiunea egin behar izan genion.  Jarraipena emango diogun proiektuan eskola komunitate osoak parte hartuko du (familiak, langileak eta irakasleak ) baina eskolako ikasle guztiak izango dira prozesu partehartzailearen protagonistak.

ZELAIETA BISTA OROKORRA - JOLASTOKIAREN ERALDAKETA

Azaroak 25, emakumeen kontrako indarkeria desagerrarazteko Nazioarteko Eguna

Urtero legez, azaroaren 25ean, Abadiñon eta nola ez gure eskolan indarkeri matxistari EZETZ esango diogu.

Ekintza orokorra azaroak 24ean izango litzateke.

Egun horretarako HH eta LH1eko ikasleek bi pankarta eraikiko lituzkete "Zaindu maite duzun hori" lelopean.

LH2 eta LH3 ko ikasleek  " Hau ere indarkeria bada" frontoi eta udaletxe aurrean egongo den panelean esaldi eta marrazkiak itsatsiko lituzkete.

Arratsaldez udaletxe aurrean eta musikaz girotuta ikasle guztiek (HH eta LH) emakumea irudikatzen duen ikurra  osatuko lukete.

Aldez aurretik eskerrak eman nahi dizkizuegu gaitz hau ezabatzeko bide honetan gurekin parte hartzeagatik.

Como todos los años, el 25 de noviembre, en Abadiño y cómo no en nuestra escuela diremos NO a la violencia machista.

El acto colectivo sería el 24 de noviembre.

Para ese día el alumnado de Infantil y Primer Ciclo realizaran dos pancartas bajo el lema "Zaindu maite duzun hori" ("Cuida a quién amas")

El alumnado de 2º y 3º Ciclo elaborarán frases y dibujos sobre el tema: "Si, esto también es violencia" y los expondrán en el panel situado frente al frontón y el Ayuntamiento.

Por la tarde frente al Ayuntamiento y amenizado con música, todos/as los/as alumnos/as formarán el  símbolo que representa a la mujer.

Agradecemos de antemano vuestra participación en este camino para eliminar esta lacra.

MATRIKULAZIOA:

ONARPENA ETA MATRIKULAZIOA

Berton Bertokoak tokiko elikadurarekin konprometitutako eragileak saritu ditu, tartean, ANBOTO

2021-2022 ikasturtearen planifikazioa

BARNETEGIAK

Better Water, Premium Filter! Moolmang!: Happy children's day!

AZAROAREN 7tik 9ra 2.ZIKLOKO IKASLEAK HONDARRIBIRA JOANGO DIRA.

AZAROAREN 16tik 18ra 3. ZIKLOKO IKASLEAK ORIORA JOANGO DIRA.