Non aurkitu gaitzakezu?

Abadiñon gaude, Durangaldean aurkitzen den herri dotorean, Anboto mendilerroaren magalean. Zelaietako herrigune historikoaren inguruan; udaletxea, San Trokaz parrokia eta frontoiaren alboan aurki ditzakezu gure ikastetxeko hiru  eraikinak.

Posta Helbidea:
ZELAIETAKO HERRI IKASTETXEA
SAN TROKAZ 7
Abadiño 48220
Telefonoa: 944 28 01 01

Faxa: 944 28 01 07

Helbide elektronikoa

Gure herriari buruz hitz egiten duten Interneteko helbide interesgarri batzuk: HEMEN GAUDE

Eskolako Gida 21-22 ikasturtea

Familientzako Orientabideak

Hemen dituzue Hezkuntza Sailak prestatutako COVID-19: familentzako orientabideak

E-postaz komunikatu eskolarekin

Hauek dira Eskolarekin epostaz komunikatzeko erabil ditzakezuen helbideak:

Zuzendaria (Leire) zuzendaria@zelaieta.ikastetxea.net

Ikasketa Burua (Idoia) ikasketaburua@zelaieta.ikastetxea.net

Idazkaria (Yolanda) idazkaria@zelaieta.ikastetxea.net

Jantoki arduraduna (Tere) jantokia@zelaieta.ikastetxea.net

BAT Taldea

BAT!

E-mail:  bat@zelaieta.ikastetxea.net

Azaroak 25, emakumeen kontrako indarkeria desagerrarazteko Nazioarteko Eguna

Urtero legez, azaroaren 25ean, Abadiñon eta nola ez gure eskolan indarkeri matxistari EZETZ esango diogu.

Aurten ere,tamalez, osasun egoera kontuan izanda,gaia geletan landuko da . Berriro ere indarkeriaren kontrako mezua eskolatik etxera joango da  eta espero dugu gure etxeetatik herrira eta mundura zabaltzea.

Aldez aurretik eskerrak eman nahi dizkizuegu gaitz hau ezabatzeko bide honetan gurekin parte hartzeagatik.

Como todos los años, el 25 de noviembre, en Abadiño y cómo no en nuestra escuela diremos NO a la violencia machista.

Este año también, lamentablemente, teniendo en cuenta el estado de salud, el tema se tratará en las aulas. De nuevo el mensaje contra la violencia irá de la escuela a casa y esperamos que se extienda desde nuestros hogares al pueblo y al mundo.

Agradecemos de antemano vuestra participación en este camino para eliminar esta lacra.

Maiatzak 17

Hurrengo igandean,Maiatzak 17,LGTBI kolektiboarekiko fobiaren aurkako eguna dugu. Egun hauetan zuen etxeko lehio askotan ortzadar asko ikus daitezke, ezta? Ba gogoratu egun honen irudia ere ortzadarra dela!!

maiaztak-17

Zer gertatzen da haurren garunean konfinamenduan?

Eta zer egin dezakegu horren inguruan? Haur-hezkuntzan aditua den psikologo baten eskutik, honako bideo honen bidez eskaintzen dizuegu gako batzuk.

Vicenç Arnaiz Sancho da, psikologoa eta Haur Hezkuntzan espezializatua.

Bere azalpenak bideo honetan ikusi ahal duzue